De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Braun Multigroomer 5 MGK5355, 7-in-1 Baardtrimmer Voor Mannen, Haartrimmer, Voor Gezicht, Haar op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tiger1975 23-07-2022

Een vriend tipte de Braun all-in-one trimmer 5 tondeuse, omdat ik overwoog mijn baard te laten staan. Degene die ik ging testen is de “7 in 1 styling kit” met 7 onderdelen; scheermesje en verschillende tondeuse- en trimmeropzetstukken. Omdat ik een beginner ben heb ik tutorials bekeken. Het scheren verliep pijnloos maar niet helemaal vlekkeloos. Ik vond het lastig om de randen strak te shapen, hoewel bij dit apparaat wel ‘precision trimming’ werd beloofd. Dit zou wel bereikt kunnen worden met een traditioneel scheermes. De verpakking bevat wel een Gilette fusion scheermes maar dat is voor het maken van scherpe randen niet goed werkbaar. Uiteindelijk mijn partner maar om assistentie gevraagd, dat ging beter. Het resultaat was goed, daarbij heb ik ook de 3 mm tondeuse voor inkorten van de baard gebruikt en heeft mijn partner mijn nekhaar kunnen trimmen en opscheren. Wel handig dat het apparaat voor beide doeleinden goed bruikbaar is en ook veilig onder de kraan afgespoeld kan worden.